ELS MEUS NADALS

El dia de després de acabar l´institut els meus pares y yo vam anar a la provincia de Málaga , el camí en cotxe va ser bastant pesat , pero per sort vam parar a algunes ciutats que ens venien de pas com Granada , Murcia i Guadix, al final contant les parades vam fer unes 7 hores de viatge , vam arribar a l´hotel , no hi habia casi ningú  , tan sols 2 giris . Al dia seguent vam anar a visitar Antequera y el Torcal , al día seguent  va anar de senderisme tot el día , després vam anar a Ronda , el últim día vam anar a Málaga , Marbella y vam visitar la costa del sol , després vam tornar a la Vall el mateix dia de nadal , vam arribar per la vespra y despres de unes 3 hores va escomençar a vindre la meva familia a la meva casa , vam estar charrant fins fins a l´hora de sopar que vam sopar capón , despres de que es baixara el sopar yo i uns amics vam anar a un casal , vam estar esperant a un altre y de ahi vam anar a la discoteca , en la discoteca hi habia meny gent del que em pensaba pero va estar bé igualment , els dies que continuen fins a  fi d´any son practicament calcats  , per el mati gimnas, per la vespra a casa de un amic a jugar a la video consola , deprés a pegar una volta mentres anavem buscan tendes que regalen tickets de descompte , es descomptaben 2 euros , per la nit em posaba a veure series , i aixina succesibament fins a fi d´any que vam  anar a la fira y després a casa a jugar a la video consolo , després de fi d´any vaig per el mateix que de nochebuena a fi d´any

Deja un comentario